پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۲۱۶۱
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۵
رضا اردکانیان وزیر نیرو از اجرای ۱۷۱ پروژه بزرگ وزارت نیرو در گیلان با سرمایه گذاری داخلی و خارجی خبر داد و گفت: پروژه های آب و برق وزارت نیرو در قالب پویش «هر هفته الف – ب – ایران» اجرا می شود.

شعار سال،: وزیر نیرو از اجرای ۱۷۱ پروژه بزرگ وزارت نیرو در گیلان با سرمایه گذاری داخلی و خارجی خبر داد و گفت: پروژه های آب و برق وزارت نیرو در قالب پویش «هر هفته الف – ب – ایران» اجرا می شود.

رضا اردکانیان در حاشیه بهره‌برداری از سد لاستیکی گالشکلام شهرستان لنگرود ، با اشاره به آبرسانی به ۱۵ روستای گیلان، افتتاح یک سد لاستیکی و بهره برداری از هشت پروژه پست و دو پروژه خط انتقال برق، اظهار کرد: امروز آغاز عملیات اجرایی پروژه های جدید آب و برق در گیلان را در دستور کار داریم.

وی با اشاره به پویش «هر هفته الف – ب – ایران»، یادآور شد: در سطح کشور ۳۳ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری برای پروژه های آب و برق صورت گرفته است.

وزیر نیرو از تخصیص اعتبار ۴۶۰ میلیارد تومانی برای پروژه های آب و برق گیلان خبر داد و تصریح کرد: وزارت نیرو ۱۷۱ پروژه بزرگ در گیلان در دست اجرا دارد که با بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان و ۱.۹ میلیارد یوآن سرمایه گذاری انجام می شود.

اردکانیان با بیان اینکه تا پایان دولت دوازدهم تعداد قابل توجهی از این ۱۷۱ پروژه را به بهره برداری خواهیم رساند، گفت: احداث ۱۱ سد لاستیکی در استان گیلان به تصویب دولت رسیده و تاکنون سدهای لاستیکی دهنه سر در آستانه اشرفیه، پهلوان بست در لنگرود، باغبانان در فومن و امروز نیز گالشکلام در لنگرود مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی با اشاره به برنامه دولت برای افزایش قیمت آب و برق، خاطرنشان کرد: براساس تصمیم هیئت وزیران سالانه قیمت برق را بیش از هفت درصد افزایش نمی دهیم و لذا برای سال آینده همین روال ادامه دارد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار:5دی1398،کد خبر:98100503776،www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین